Friday 27 May 2011

saya budak baru belajar ! kalo salah tolong tunjuk kan :))

first sekali memang sangat2 teruja beb dah da blog sendiqi ... wawawawaa !!!!! yahoooo .... nk like like seriqu kali boleh dak ???  eh2 lupa neh bukan nya fasyeebook hahahaha ... gembira xtau nk kata apa laah .. memang bez sebab boleh conteng taip kat wall sendiqi kekekekeh .. ya TUHAN !!!! oppsss telupa nk cakap assalamualaikum suma :)) peace world !!!!! he he he he ... telupa..  sangat2 .. adoyaiiii .... patotnya benda baru nie kiter mula2 dengan salam .. baru berkat hidop ... hahaha cm ustazah plak ... tapi memeng betoi oooh kita kan muslim , so kena la beradab ckit kekekeke ... bkn nk tunjuk baik ka apa :)) hakikat nya memeng baik * jgn ada yg jelez sudeeyyy !!!!!!! hahahaHA




hmmm apa nk cakap eh , haaa mula2 skali nk gtau neh aku neh sebenaqnya aku tak suka tulih2 ne means taip2 ne suma la , sebab aku ne pemalas orng nya hahaha .. tapi jelez la tengok suma ada blog sendiqi hahaha aku pon nk jugak ! .. eiishh patotnya sifat neh mna boleh ada dalam diqi kiter suma beb .. eh eh  silap bukannya aku jelez , aku pon nak ada kemajuan dalam hidop bebbb ~ lalalalalala ~ tak mau la asik dok tampok yg lama jah !!!! kui kui kui ..




apala aku merapuu neh , yg sebenaqnya saja2 la nk try jugak r apa yg besh sngat neh blog3 neh suma  hahaha gilosss ayat2 merapu rapu beb sori naaa ::)) hmm saja ja wat ne suma .. xcercise jari2 jap yala asik dok menaip2 neh .. biaq bepeluh ckit jari neh ha ... ne kita asik xcercise badan ja smpai lupa nk xcercise jari jemari hakhakhak .. ada ker ?????? ke ke ke aku men2 ja .. haaa ya tuhan aku melalot apa la issshkk3 sebenaqnya nak cakap neh , aku kan budak baru dalam dunia blog2 ne suma so aku nk la korang suma pimpin aku ke arah kebenaran dan kebaikan !!! hahhahha.. aduiissh cakap macam hampeh lagi ... hahaha .. tu jelah aku nk cakap ..  
 



saya budak baru belajar ! kalo salah tolong tunjuk kan :))  tunjuk yg baik2 tau yang jahat xmau xmau hahhaha ...sebab aku budak baik ... ya tuhan peqasan giloosss he he he ... maaf la kalo aku merapu rapu banyak tak sat ... ha paham tak aku tulih suma2 tuh ??? maaf la kalo bnyi kasaq ka ? apa pa ka ? , aku oqng kedah :))  kalo " Q Q then lagi Q hampa suma paham2 jelah kekekekee  n mau stop sudeyy ..   peace !!! n selamat bekenalan suma ::))



* aku pon nk jadi writerr yg hebat cam korang  ^_*

1 comment: