Sunday 5 June 2011

cutie cutie malaysia ^_^

salam 1 malaysia suma n HEllO !!!!!!!!!!!!! :)) saja la tegedik2 nk update blog neh kekekee ... maklom la dah belajaq serba ckit ... kita tak pandai pon but i still wan learn about blogger ... ::)) aku seres sorang yang buta it yang tahap gaban gilosss .... HAHAHAA ... kalo salah ckit2 tu wat wat tak nmpak jew okehhh !!!!!!!! jangan gelak kan aku sudeyyyyy ::P ... haa apa yg aku nk cter haa , hmm hampa suma nk tau tak apa aku wat sekarng neh ? haaaaah aku ngah dok bela lemak  neh ! paham tak ? kahkahkah3 ... ala lemak pon tak kan tak tau ? HEHEHEHE ... aku skarang tengah cuti2 malaysia bebb !!!!!!!!!!! -__-""



tarak apa nk d pikiaq kan ... hidop dengan penuh senang hati !!!! HAHAHA ... wahhh tentu hampa suma tak paham kan ? kekekeh saja ja wat hampa suma ne tetanya2 ! adoyaiiii aku tulih ckit neh pon dah penat !!! alaahaiiii vitamin kat jari2 neh xcukup zat nmpak HIHIHIHI ... tak pe demi blog tecinta aku , aku rela naip2 suma neh walaupon dah gak penat ckit ::)) 



sebenaqnya aku neh baru abeh diploma kat unisza .. hahahaha .. ait2 aku nmpak hampa kerot3 dahi , tentu tak paham kan unisza tu ape !!! bukan hampa ja , makcik2 aku pon tak tau gak first2 dlu ... universiti sultan zainal abidin ( unisza ) * baru aku nmpak muka steady dah .. hahaha haaa kat ctu lah aku menmba ilmu selepas SPM dulu .. 3 taun kot kat sana ... lama ooow suma jalan dah ku hapaiiii ... tau tak unisza tu kat mna ? unisza sebuah IPTA kat ngeri pantai timur kat terengganu darul iman ::)) unisza ne dulu dkenali kusza ... aisssssh sebut kusza mesti ad yang ckap : " ooooh kuszaa ka awat tak gtau awai2 " hehhehe .. haa tulah asai unisza ::)) tempat nya tenang jah !!!! sbelum unisza , d beri nama UDM ... depa tukaq nama tak tau gak pasai pa .. mesti ada pape kan biaq jelah  hal orang tua2 kekekkee zaman kusza + UDM + UNISZA tempat aku kenai apa itu suka dan duka ^_*



adooiiishhh merapu bnyak aish2 kikikiki ... maaf yaa ! takpela melencong kot lain ckit2 :: p ...haa aku sekarng dah tamat diploma .. skrng ngah tunggu kemasukan degree pulak bulan 9 neh !!! haaa tu ke tak lama tgu , hmpir 4 bulan aku cuti2 malaysia ! HAHAHHA .... asa cm ada je yang jelezz gan aku neh .. tak baik jelez2 tuhan marah tau -_-" ku pikir la 4 bulan tuh lama gilooos r ... nak wat ape tak tau ... tngu orang masuk minang laa ~ lallalaaa ~ gatai jap !!!!! masalah nya tak dak sapa nak kiter neh hehehe ..adoyaiiii cari jap .. mood gatai tetiba jer neh ! mak aku tau jenoh aku tadah telinga kena beletiaq tau dak ? hahhahaha xpe mak kau tak maju g .. blog2 neh suma dia kan tau hehehee 



sooo ,, keja aku sekarang tidoq + makan + tenet  + tv + tidoq bagun makan laaa ... hahahahha ... tu tak ke nma nya membela lemak ???? nk diet2 tak jugak aiiish !!!!!!!!!!! :(  ... cmna la nk ubah tabiat neh !!!! nk keja mak aku tak bagi ... so tulah keja aku setakat neh !! mgu depan bulan depan tak tau lagi cmna ... HAHHAHA ... aku borink gak aishhhh cutie lama2 ... sapa nk cuti aku ne ? aku nk bagi free ja kkekekeh ...



rutin ari ari n seterusnya myb cm kat atas tuh hhahahha .... sapa nk ajak aku keja cepat g pujuk mak aku tuh !!!!!! bodek2 ckit satgi mak aku mau kasi kot ... ^_@ ... neh la dunai aku sekarang cuti tanpa gaji ... bila la upu mau kuaq tak sabaq gilosss dah neh mau ngaji ... HAHHAHA ,,,, uiiiishhh sejak bila rajen cmne haaa ??? hahhaha aku pon tak tau tetiba ja mood nk blajaq datang neh !!!! bukan senang bebb ....ape g ha nak cakap stop dlu lah mata udah mgantokk ... k take care babaiiiiiiiiiiii , syg u all <3<3<3



* ya tuhan pemudah kan lah cuti cuti ku e-nehh ::))

1 comment: