Friday 15 July 2011

alhamdulillah ~ USIM menanti ku ::))

alhamdulillah !!!!!!! itu ja yang mampu aku kata kini ... qasa macam mau jerit kuat2 ja... aaaahhhhhhhhhhh gumbira yang teamat sangt !!!!!! ::)) hanya syukur aku panjat kan kepada ILLAHI :)) .. kini senyuman aku amat manis aku rasa dari hari hari sebelum neh ... hahahha ...kalu laaa kan ada kencing manis tentu stage yang teruk dah ... sebab sngat maniis !!! issshk ke ctu plak aku ..



alhamdulillah ~ USIM menanti ku ::))ku panjat syukur sekali lagi ... hanya besyukur ja aku mampu kini ... sekian lama aku mnunggu detik dan saat yang amat bermakna dalam hidup aku , yang mana ia akan menentu kan masa depan aku , kini sudah aku ketahuiii .. dan sekali lagi aku ucapkan terima kaseh TUHAN :)))...



USIM , universiti sains islam malaysia !!!!! tau tak u tuh ? hahaha akan ku jejak bulan 9 nanti .. hehehe xsabaqnya tngu time tuh ... hahhaha result upu kuaq arini , tulah result aku seperti d atas :)) suka suka jugak tapi hanya hati ini jer tau betapa sedeynya meningalkan unisza :(( .. walaupon aku beharap akan sambung degree kat sana , myb rezeki aku kat USIM kot !!! hehhe ley jmpa kawan2 baru ngeeee ~



SARJANA MUDA KAUNSELING !!!!!! Waahhhhh .... xxxcitterdd nya ! weeee ~ tulah pengajian aku d sana nanti .. kehkehkeh .. tak ku sangka akan dapat course sebegini rupa , awat tak sngka pulekkk dah aku apply yang tuh ! kuikukiii ... lepas2 tau dapat kaunseling suma makcik2 pakcik2 aku kawan2 aku pngey aku kaunselor bebb !!!! hahhaha malu ada , teharu pon ada , nak nangis pon ada sebab takot kot HAHHAHHA ... jangan pengey lagi cmtuh masih tidak layak lagi ::)))



aku gembira lagi , sebab aku dah membuat mak n abah tesenyum !!!! suka sngat2 ... aku tak nak mengecewa kan dorang .. aku lah harapan mak abah ::)) aku dah tak tau apa lagi nak tulih sebab aku sngat teruja sngat2 hehhee ... ramai kawan2 aku kt unisza dapat smbung usim .. aku besyukur sngat2 sebab dapat jmpa lagi kawan2 yang aku sayg selama nieh :)) walaupon lain2 kos tapi insyaallah kami lari2 la jmpa kehkehkeh ...
getaq aku tak habeh2 lagi nieh ... HAHHAHHA ... lawak kan .. time nak tgu kui 12 tngh hari tadi , time nak kuaq result upu lagi la kecot perot kot aku neh hanya tuhan je mengetahui suma neh !!! hahhaa memng getaq la bulan JULY hahhaa... tapi akhirnya ia dapat menenangkan aku :))



semua orang mesti nak yang tebaikk kan dalam hidop ?? temasuk la aku .. heehehe .. bulan 9 nnti mesti bzzz kan ? nak raya lagi , nak g daftar lagi , n yang nieh paling ku tnggu2 iaitu konvokesyen petama bagi hidop aku ... ::))) konvo untuk diploma ... wwaaahhh !!!!!! xxxciterddd nya nak nek pentas kekekeh ... tepaksa la tngu bulan9 neh !!!! sesngguhnya tak sabar menanti hari itu :)) hahhaha cm tak sabaq kawen ja nieh bunyi nya... jngn salah paham yer tak sabaq nak konvo laaar ::P



waahhh malam nieh aku qasa aku tidoq dalam senyuman kot ! kahkahkah ... jom nak tau betoi ka dak , aku nak tidoq dah neh !!!.. nak wat video jap nak tengok betoi ka dak ? hahhaaha aku nieh wat giloooss bulehh !!! kekekee ... jom mata mau lelap sudeyyyy ! tapi hati tetap gumbiraa ::)) bye love u all kekkekee -_-""



* setiap manusia pasti melalui saat gumbira ! seperti aku harini , besyukur aku padaMU ::))

1 comment: